Slawas napisał/a:
To będzie widok w kierunku szpitala.
Paulus napisał/a:
fotka zrobiona na ul.Sikorskiego 2/4
Czyli to nie jest widok w kierunku szpitala, lecz w kierunku przeciwnym (południowym).
Jeśli została utworzona galeria "Kępno 1946-90 - ul. Sikorskiego" (z czego się cieszę), to można w niej umieścić również to zdjęcie.
lampard33 napisał/a:
Mam w tej chwili to zdjęcie o wiele bardziej wyraźne ale wasza dyskusja i uwagi techniczne... żal to kasowac
Obecnie administratorzy serwisu mają możliwość przeniesienia komentarzy lub podmienienia pliku zdjęcia, więc jeśli można jeszcze dodać tą wyraźniejszą wersję, to powyższe przeciwwskazania już nie istnieją
staram się- instruktorem tego auta był mój teśc, zresztą jest na tym zdjęciu http://www.motorbase.com/profiles/vehicle/picture.ehtml?i=1664076783;p=1715580200
Mam w tej chwili to zdjęcie o wiele bardziej wyraźne ale wasza dyskusja i uwagi techniczne... żal to kasowac, więc zostawię te. Ten pochylony Pan to mój ojciec który był w tych czasach instruktorem LPŻ-tu
Sprzęgło na 2 razy...robi się następująco:wciśij pedał sprzęg.i wyłącz na luz.Zwolnij p.sprzęg.i dodaj gazu(stosownie do prędkości auta aby wyrównac obroty kół zębatych tego biegu który będzie włączony ).Wcisnij znowu sprzęgło i jednocześnie włacz odpowiedni bieg.I znów zwolnij p.sprzęgła i kontynuój jazdę.Trzeba trochę poćwiczyć i biegi wchodzą bez zgrzytania.Tą techniką mozna przełączać biegi we współczesnych samochodach gdy sprzęgła nie można np wyłączyc lub lewa noga jest niesprawna.W tym wypadku trzeba tylko odpowiednio operowac pedałem gazu,zeby wyrównywać obroty zazębianych kół.Zapewniam,że biegi będą wchodzić jak "w masło" Życzę powodzenia!!!Przyda się.