Przejazd przez Kępno zbiornika z firmy https://www.zvustrojirny.cz/ która do dziś istnieje i od 145 lat produkuje urządzenia dla przemysłu chemicznego, spożywczego i farmaceutycznego, energetyki itp.
Źle napisałem. Pierwszy raz byłem w Kępnie w 1975, a potem przez lat dwadzieścia z górą kilka razy w roku przemierzałem je w obu kierunkach na trasie dworzec Kępno - dworzec autobusowy ze zbaczaniem na rynek lub dalej w zależności od ilości czasu na przesiadkę do autobusu lub na pociąg...
Samochód z ładunkiem kieruje się w kierunku Kluczborka a gdzie pojedzie po wyjeździe z Kępna tego nie wiemy. Może jechać w kierunku np. Łodzi, Olesna, Częstochowy itp. W przypadku takich transportów wielkogabarytowych układając trasę przejazdu należy brać pod uwagę możliwości przejazdu pod wiaduktami, przez mosty o określonej nośności, ostre zakręty i wiele czynników. Tak więc docelowe miejsce rozładunku może być w różnych, nieraz mało prawdopodobnych miejscach. Jeżeli jechał od Wrocławia w kierunku Warszawy to na pewno nie mógł jechać ul. Wieluńską bo tam jest wiadukt kolejowy i na pewno by się pod nim nie zmieścił. On mógł np. dojechać do Opatowa i tam odbić w lewo w kierunku Wieruszowa i dalej w kierunku Łodzi. Tego jednak nie wiemy.
Amalino napisałaś -"Czy ówcześni Czechosłowacy jechali od Baranowa ulicami Obrońców Pokoju, Krętą, przez Rynek i Armii Czerwonej... (nie było obwodnicy na Kwiatowej), czy też od Wrocławia ulicami Kościuszki, Broniewskiego i alejami Marcinkowskiego...? " - Ten zestaw jedzie w odwrotnym kieruku niż twoja pierwsza trasa przejazdu. Ul.Broniewskiego też wówczas jeszcze nie było. Faktem jest, że jechał przez Rynek, dalej ul. Sienkiewicza i ks. Wawrzyniaka. Jadąc z Czechosłowacji, do Rynku mógł wjechać ul. Kościuszki.
Amalino, myślę, że podane przez Ciebie trasy są pewne, ale prosiłbym, aby ktoś, kto nie jest tak młody jak ja się wypowiedział.
Anianno - świetne zdjęcia! Dziękuję!
Śledząc trasę jaką pokonał transport z miejscowości Hradec Králové, zanim dojechał do Kępna to nasuwa się wniosek, że wjechali na kępiński rynek od strony Wrocławia i podążali w kierunku Kluczborka lub Namysłowa. Niestety data na razie nie jest mi znana.
Czy znany jest rok wykonania tych zdjęć?
Czy ówcześni Czechosłowacy jechali od Baranowa ulicami Obrońców Pokoju, Krętą, przez Rynek i Armii Czerwonej... (nie było obwodnicy na Kwiatowej), czy też od Wrocławia ulicami Kościuszki, Broniewskiego i alejami Marcinkowskiego...? Kępno znam dopiero od 1975.