Zobacz temat
 Drukuj temat
Turniej piłkarski ku chwale Powstańców Wielkopolskich
czarnogrecki
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 18-12-2014 13:52
Awatar

Postów: 5
Data rejestracji: 02.01.13

Witam serdecznie drodzy forumowicze!

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Jestem studentem Turystyki i Rekreacji (specjalność: rekreacja ruchowa i odnowa psychosomatyczna). W tym roku będę pisał pracę magisterską, temat: Wychowanie patriotyczne poprzez turystykę i rekreację. W związku z tym, pragnę zorganizować turniej piłkarski poświęcony tym, którzy wywalczyli dla nas wolność. Przy okazji, przeprowadzić ankiety, zbadać uczestników, itp. Jestem mieszkańcem Wielkiego Buczku i od początku powstania w Rychtalu Orlika i hali korzystam z tych obiektów, chodziłem również do gimnazjum w Rychtalu, więc bardzo dobrze znam osoby, które "prowadzą" rekreację w gminie Rychtal, a więc panów Mirosława Szydlika i Piotra Nasiadka. Przedstawiłem panom mój pomysł - rzecz jasna, z uśmiechem na ustach poparli go i obiecali pomoc. Turniej będzie skierowany dla uczniów gimnazjalnych. Termin to początek stycznia, z racji przerwy świątecznej (dokładną datę ustalimy jutro). No i teraz moja prośba do Was: chciałbym zaprosić kogoś, kto ma jakieś powiązania z Powstaniem, znał kogoś, ma kogoś w rodzinie, nie wiem... Kogoś, kto mógłby tej młodzieży powiedzieć coś na temat Powstania. Zainteresować ich tym. Wskrzesić w nich tą iskrę podziwu dla Powstańców. Macie jakiś pomysł?

Edytowane przez czarnogrecki dnia 18-12-2014 14:01
Wielki Buczek na facebooku: https://www.faceb...lki.buczek
 
Leon
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 18-12-2014 17:39
Awatar

Postów: 48
Data rejestracji: 31.10.10

Dobrze że coś działasz, ale za chiny nie mogę znaleźć bezpośredniego połączenia patriotyzmu z piłką kopaną. Może mnie/nas oświecisz. Przez Buszek jest szlak zrobiony przez Socjum dawna granica Polsko-Niemiecka.
 
czarnogrecki
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 18-12-2014 20:23
Awatar

Postów: 5
Data rejestracji: 02.01.13